|
|
Komentáře k článku
|
Článek:
Komentáře: Super! (2003-08-06 06:37:51, Mirka) Odpovědět
Není nic jednoduššího, jak pomoct! :o)))
Skvělé! (2003-08-06 09:07:43, Olga) Odpovědět
Už jdu předat tyhle informace všem mým známým, kteří mají nějakou potvůrku doma!!!
Výborně! (2003-08-06 11:00:25, Dadule) Odpovědět
Holky, vy jste geniální!
Škoda, že jsem dneska ráno zrovna jednu konzervu vyhodila :( naši kočičáci totiž téměř nic než whiskas prakticky nežerou, mlsouni jedni :)
PWK (2003-08-06 12:06:45, Štěpánka) Odpovědět
Tuto možnost už jsem využila, mám Zlaté členství a za body byly plastové záchůdky. Zasláno do Mikroazylu v Liberci. Bodové konto mi narůstá, takže určitě bude i na tu přepravku. Nápad je to skvělý.
MagdaT (2003-08-06 12:12:59, MagdaT) Odpovědět
Asi budu muset posílat ty ódy i s konzervama, moje potvory Whisas plivou.
kolik a na co? (2003-08-06 12:29:23, sarka) Odpovědět
já jsem se chtěla zeptat, kolik musí být čárových kódů, aby útulek dostal nějakou výhru? Nebo je to jedno a až jich budu mít třeba 10, tak je pošlu a oni si to tam už nějak přeberou? Na jejich stránkách jsem to nenašla. jinak mi to také připadá jako výborný nápad a určitě se zúčastním :-)
oprava (2003-08-06 12:34:09, sarka) Odpovědět
Už jsem si to našla. Za kapsičku 2 body, na přepravku jich je třeba 1580. To sama nenasbírám, mám opravdu poslat třeba 100 bodů na adresu Pedigree a oni si to sami sečtou?
body (2003-08-06 13:12:47, Olga) Odpovědět
Šárko, já myslím, že je jedno kdo ty kódy posílá, že je důležité aby tam bylo číslo konta 110226802 a text že je to pro OS Podbrdsko a oni to pak budou načítat na jejich konto, ať to pošle kdokoliv.
aha (2003-08-06 13:46:38, ) Odpovědět
tak teď už to chápu, jsem nejaká zpomalená - asi z toho vedra.
body (2003-08-06 13:47:13, Mirka) Odpovědět
Přesně takhle to chápu..... Našim holkám docela dost zachutnaly kapsičky, taky naverbuju bráchu a všechny známý se zvířecíma miláčkama :o)
výborný nápad (2003-08-06 16:30:06, 2.Romana K.) Odpovědět
Každý měsíc kupuji 120 - 130 konzerv , z toho může být tak polovina Whiskas , takže určitě přispějeme.
Konzervy (2003-08-07 09:17:29, I. Jirková) Odpovědět
no, já, s těmi mými třemi miláčky doma, dvěma v práci, a čtyřmi na ulici, těch konzerv kolem těch 100-150 (podle velikosti) měsíčně nakoupím také. Ovšem na mých venkovních strávnících je vidět, že je hlady netrápím,i moji domácí "drobečkové" nevypadají hladově.Při stoupajících cenách konzerv, tak asi budu brzo vypadat já. Ale nějaké ty čárové kódy pro útulek se najdou, už na tom začínám pracovat.
Bezva! (2003-08-07 10:30:40, Linda Š.) Odpovědět
Škoda, zrovna minulý týden byly naše 2 kočky na kaspičkách... ty už jsou ale vyhozený:-(
Jinak krmím Purinou, ale když dojde a není čas jet do spec. obchodu, tak jsou na Whiskasu. kapsičky maj často, takže se u nás taky určitě nějaký ten kod ode dneška najde!
Opatrně (2003-08-08 09:17:58, Pavla H.) Odpovědět
Já bych nad tím Whiskasem tolik nejásala...podívejte se třeba na
http://mujweb.cz/www/kocka-penelopa/
Whiskas - já bych zase nezveřejňovala (2003-08-10 13:41:42, Petra) Odpovědět
nic, co není podloženo. Proběhla zde na toto téma diskuze, kde byla majitelka zemřelé kočky vyzývána k rozboru a byly jí nabídnuty i na finanční prostředky. Jak vše dopadlo nicméně nikdy zveřejněno nebylo, takže předpokládám, že se neprokázalo, že by se její kočička opravdu otrávila konzervou. Pokud rozbor provést vůbec nenechala, je to bezohledné vůči všem ostatním kočkám.
Pozor! (2005-10-31 19:16:24, Zdenka) Odpovědět
Už dvakrát mne samy prodavačky upozornily, že Whiskas, který mám v košíku, je společně s Pedigree to největší svinstvo, co můžu kočce dát, protože to obsahuje jenom soju a moře soli. Kočkám to chutná, protože je tam hlavně sůl a spolu se sojou jsou to pro ně největší jedy.Dlouho jsem nemohla přijít na to, proč má můj kocour zdravotní problémy!
To je sice pravda, (2005-10-31 19:23:46, Iva) Odpovědět
ale kolikrat v utulcich nic moc jineho nez krmit kocicky Whiskasem, Friskiesem a pod. nezbyva, protoze co si budeme nalhavat kocicek je proste mnoho a penizku v utulcich malo. To same plati, kdyz mate doma nekolik kocicek vlastnich a jeste prikrmujete nejake ty venkovni, pritoulane buhviodkud. Takove kocicky je porad lepsi krmit alespon necim nez vubec nicim a nechat je o hladu.
(bez názvu) (2005-10-31 19:39:16, Zdenka) Odpovědět
V tom s Vámi naprosto souhlasím, ale je smutný,když ta firma vydělává na opuštěných zvířatech takovým způsobem. Ale dá se pořídit spousta jiných konzerv a suchého krmení za stejné peníze a jsou mnohem kvalitnější. Právě Friskies, o kterém píšete, patří mezi ty dobré.
(bez názvu) (2004-01-20 16:02:59, Mira) Odpovědět
Nemaji takovou kampan i jine firmy?
škoda, že jsem si toho všimla až teď (2004-02-10 11:37:25, R) Odpovědět
...ale kod z dalších granulí Whiskas už pošlu.
DĚKUJI (2004-04-27 11:39:43, Bára) Odpovědět
Ahojda já mám doma dva dospívajíci kocoury a u táty v práci mám kočku a dvě nová kotátka takže budou.
Kódy z Whiskasu nebo Pedigee (2004-04-27 15:16:35, Dagmar) Odpovědět
můžete rovnou posílat do PW klubu nebo sbírat a předat přímo na unisťovacích výstavách OS Podbrdsku
A CO KITEKAT? (2004-08-22 18:57:02, MICKA) Odpovědět
Mam doma sice jen dva kocicaky,ale kapsicek mame spotrebu docela slusnou,protoze maji denne 2ks.Jenze,neni to Wiskas/,/ten mym mlsounum vubec nechutna,je tvrdy a ma malo stavicky/, ale Kitekat.Nevim vsak,jestli tato firma poskytuje take nejake soutezeni,ve spec.obchodech nic nevedi.Muze mi nekdo z Vas tady poradit?
Kitekat (2004-08-23 09:37:23, Zuzana F.) Odpovědět
Bohuzel, na carove kody z krmeni Kitekat Pedigree & Whiskas klub nefunguje.
Současný bodový stav? (2004-05-09 11:14:09, Dadule+Charles+Chiwa) Odpovědět
Jaký je současný bodový stav? Posílali jsme mnoho kódů za celý začátek roku a docela by nás zajímalo, kolika bodíky jsme ve finále přispěli...
Před nějakou dobu, (2004-09-21 10:36:01, Olga) Odpovědět
tady vyšel článek, kde byl současný stav bodů i věci, které za to Podbrdsko dostalo. Jmenoval se "Pedigree a Whiskas - jak jsme na tom" nebo tak nějak.
Když si dáte do vyhledávání "Whiskas", tak Vám ten článek najde.
Já taky posílám kódy od začátku a byla jsem ráda, když jsem viděla jak to funguje :-). I když nevím, jestli se bude dát najít, kolika bodíky jsme přesně přispěli vy. Mějte se krásně!
co granule? (2004-10-30 21:22:27, Lisis) Odpovědět
nenašla jsem na tom webu, jestli se počítají i kódy z pytlíků od granulí...?
Whiskas Pedigree kody (2004-11-01 08:18:58, Dagmar) Odpovědět
sbírají se samozřejmě i z granulí
Určitě, (2004-11-01 08:56:34, Jana Bu.) Odpovědět
jedná se o kody ze všech výrobků, takže i z granulí :)
granule (2004-11-01 19:41:38, ) Odpovědět
tak to já je hned poslu!!! mam asi 4...snad to pomuze:o)
To víte, že pomůže! (2004-11-02 07:30:57, Dagmar) Odpovědět
Pravda, pro jednotlivce ty čtyři cenu nemají, ale pokud to dáme dohromady, tak to na nějakou přepravku nebo jinou potřebnou věc vyjde.
Whiskas (2005-01-08 15:48:44, L.) Odpovědět
Ahoj já vím, že to sem moc nepatří(teda vůbec) ale já sbírám kódy od výrobků pedigree a whiskas. Nemáte někdo nějaké ? Nepomohli byste mi? Domluvíme se na e-mailu Rebelka23@centrum.cz Odpovědi mi pište jen prosím na tento e-mail. Nechci to zadarmo. Domluvíme se na nějaké odměně. Velmi moc děkuji. Budu moc vděčná za každý obal. Zdraví L.
Rebelko, nepřijde Ti to blbý?! (2005-01-16 20:57:13, ) Odpovědět
My se tu bavíme o tom, že místo sbírání Whiskas dárků pro sebe, věnujeme svoje kódy útulku na podporu opuštěných koček - jestli sis nevšimla.
Myslíš, že je někdo jen tak pošle tobě nebo co??
Nějak to nechápu, sorry :-(
Tak hele (2005-04-24 11:18:18, ) Odpovědět
je to MOJE věc a posílám krmivo do útulků, které se domnívám je mnohem lepší než kódy! Tak pozor na jazyk! Nebo na prstíky - urazila jsem se!
Rebelka23 (2005-01-26 13:05:47, diblik) Odpovědět
si spletla stránky a nebo neni normální, dle mého to vypadá na případ č. 2 :-(
Posílám :-) (2005-01-16 20:43:42, MartiVan) Odpovědět
Doufám, že ještě stále platí sbírání kódů, zrovna jsem na OS Podbrdsko poslala asi dvacet? pětadvacet? kódíků!
Jasna zprava! (2005-01-24 18:16:26, Zuzana F.) Odpovědět
OS podbrdsko sbira dal kody z vyrobku Pedigree & Whiskas. A dekuje moc vsem, kdo ho v tomto usili podporuji. Pred Vanoci toto sdruzeni posilalo do Pedigree & Whiskas klubu pekne tlustou obalku s kody - takze az je P&W klub "zauctuje", muzete se tesit na dalsi clanek s vyctem vsech uzitecnych veci, ktere za to utulek poridil...
(bez názvu) (2005-03-17 14:03:29, Hanča) Odpovědět
Téééda já tady čtu všechno možný a na teto článek narazím až teď!!Taky budu sbírat a posílat.Naše zvířecí děti budou jenom rády.Kocouři by se po pytlíčkách umlátili a pejsek má Pedigree taky moc rád.Jé!A ještě mám doma pytel granulí pro koťata a tam je taky kód.Bylo toho 14 kilo, tak doufám, že se velký balení taky počítají...
akce whiskas (2005-04-25 14:02:47, Sylva) Odpovědět
Naši dva kocouři kupují pouze whiskas a tak už taky vystřihují a posílají kódy.Zdraví všechny lidské přátele a svým kočičím kamarádům přejí, aby si ceny užili, ale hlavně aby si je vzali brzo nějací hodní rodičové...A starší eliášek ví co to je být opuštěným nešťastným kotětem....
Kody (2005-05-19 21:26:18, Iva) Odpovědět
Mam jenom takovou otazecku - Budou se pocitat i kody z Whiskasek nakoupenych v Nemecku? Kamaradka, kterou jsem poprosila, aby taky kody sbirala, totiz nakupuje v Nemecku, protoze to ma kousek.
A jeste mam takovou jobovku - kdyz jsem se ptala ve Zverimexu, ve kterem prodavaji rozvazovane Pedigree a Whiskas z obrovitanskych pytlu, jestli by nebyli ochotni mi je treba venovat, tak mi pani rekla ze ne, ze se o ne s kolegyni perou a pry kolik uz jich mam. Tak jsem odvetila, ze asi ctyricet. "Hm to mate tak na klicenku" a kdyz jsem ji rekla, ze to posilam na ucet utulku, dostalo se mi docela opovrzliveho pohledu. Lidi jsou proste ruzni, ale takovy pristup me stve.
(bez názvu) (2005-05-20 07:04:47, Dagmar) Odpovědět
Ivo, nic si z toho nedělejte, lidi jsou různý!Těch 40 kodů není mnoho, ale právě tím, že se ve sbírání spojíme je naše síla. Kody mají i různou hodnotu. Z kapsičky 2 body, z konzervy tuším 4 atd.,Sbírejte i ty z Německa, protože nikde není psáno, že to musí být kódy z Česka. Víc byste se ale dozvěděla při čtení a případném dotazu na www.pedigree-whiskas-klub.cz
Whiskas body z Nemecka (2005-05-20 10:39:23, Lucie B.) Odpovědět
Pozor, pokud si vzpominam, nekde jsem cetla - snad v klubovem casopise - ze body mohou byt pouze z ceskych (a snad slovenskych) vyrobku. Taky obcas nakupujeme v Nemecku a kody z techto vyrobku proto vyhazujeme.
(bez názvu) (2005-05-20 18:46:54, Iva) Odpovědět
To je uz asi jedno, zkousela jsem to hledat na pedigree a whiskas klub, ale nenasla. Kazdopadne je poslu, vsak oni uz si to v klubu nejak setridi, nebo ne?
Německé kody (2005-05-23 12:31:32, Dagmar) Odpovědět
Dotazem přímo na PWK, zda lze zasílat i německé kody jsem zjistila, že nikoliv.
kody z Nem. (2005-05-24 17:18:25, Iva) Odpovědět
Dekuju, taky jsem jim psala a zrovna dneska mi prisla stejna odpoved. Kody berou jen z vyrobku zakoupenych v Cesku a na Slovensku.
Nahoda? (2005-05-25 19:14:26, Iva) Odpovědět
Tak nevim. Dneska jsme s kamaradkou porovnaly kody z Nemecka a kody z Ceska a jsou uplne stejne! Opravdu nevim, co si o tom mam myslet. Budto nas chteji v P&W klubu oblafnout, nebo je to tim, ze v Rumburku je Kaufland proste jen kousek za hranicema a ac v Nemecku, kody jsou ceske... Kazdopadne jsme to ani jedna zrovna moc nepochopily. Takze jsme je vsechny pekne vlozily do obalky a poslaly. Jediny rozdil je ten, ze v Nemecku prodavaji i Whiskas mlicko, ze ktereho jsme kody neposilaly.
kódy (2005-08-11 11:06:15, Lenka) Odpovědět
Kódy z Pedigree a Whiskas si šetřím pro sebe, ale do útulků posílám v prosinci krmivo Whiskas v hodnotě 2000 Kč. Připadá mi to také jako dobré pomoc.
(bez názvu) (2006-02-19 18:10:18, simona) Odpovědět
Kody budu strihat o 106 a hned to jdu rozeslat dal!! Nic lepsiho a prispevek byt vymysleno nemohlo :o)
kódy pro útulek (2006-04-10 12:10:35, Petra) Odpovědět
Ahoj, sbírám kódy z krmení Whiskas a Pedigree pro útulek Bona v Kozlech u České Lípy. Útulek má na svém kontě pouze cca 250 bodů. Já jsem sehnala asi dalších 600. Pokud byste někdo své kódy chtěl zaslat po útulek BONA, číslo klubové karty je 110447279.
Škoda! (2006-06-23 23:00:42, iveta kollertová) Odpovědět
Ta moje potvůrka miluje jen Friskies,ale něco vymyslím-slibuji!
Dobré, ale zdravé?? (2006-06-28 13:48:00, Bára) Odpovědět
Již jsem se setkala s nejedním veterinářem, který Whiskas, Kitekat a podobné (většinou právě ty nejvíce reklamované) "dobrůtky" výslovně nedoporučuje - ale bohužel POZDĚ. Včera mi umřel kocourek na selhání ledvin. Obrovskou mírou k němu přispělo právě krmení "kapsičkami" (které mu moc chutnaly, ale taky moc uškodily:( a kastrace - u nás se o tom zatím moc nemluví, ale vykastrovaní kočkouni mají baštit speciální dietu, ptže jsou náchylnější k močovým infekcím, které vedou k zánětům ledvin a ty až k jejich selhání. Léčbu je třeba začít CO NEJDŘÍVE! Také je vhodné (i u zdravých kočkounů) nechávat pravidelně kontrolovat krev a moč. A v neposlední řadě mít DOBRÉHO veterináře - já toho, který opravdu ví, o čem mluví, našla bohužel až v poslední den života mého Kočičáka:( P.S. a myslím si, že je lepší krmit radši méně, ale kvalitně - vždyť zdraví by mělo být přednější!
(bez názvu) (2006-06-28 14:03:04, MílaD) Odpovědět
problém se i v tom že kastrátci mívají trošku větší chuť k jídlu a sklon k tloustnutí. A podle toho co jsem četla je problém v tom - hlavně u kocourů, že právě tloušťka a "sádlíčko" jim zužuje močovou trubici. Ale to by dělalo problém i nekastrátovi. Čili i kocouři a kočičky by si měli hlídat váhu (tedy páníčkové je musí trošku omezit, a mít rozum. Nadměrný přísun kalorií škodí přeci i lidem. V každém případě souhlasím s Vámi že od Whiskasu raději obloukem pryč. Naštěstí už se setkávám i v prodejnách krmiv s tím že na to uvědomělí prodavači upozorňují. (však supermarkety to je něco jiného) On ani whiskas není nic levného, lepší je ještě trošku připlatit a koupit opravdu to co je pro kočičáky dobré.
Ano,když člověk krmí jen své kočky, (2006-06-28 15:29:58, Jana) Odpovědět
ale nám na "levných"krmivech-
kapsičkách,granulích vyrostlo
ve vnitrobloku 5 původních a jedno přitoulané kotě+2 mámy.
Před adopcí z koťat byla zdravá a dobře živená smečka,kdy nám ani nechtěli u vet.věřit,že jsou "jenom" bezdomovci z Nuslí.
(bez názvu) (2006-06-28 15:44:35, MílaD) Odpovědět
..... to je jasné, že když člověk potřebuje vyživit spoustu jinak bezprizorných kočiček tak musí koukat hlavně na to aby toho bylo pro všechny dost a drobečkové neměli hlad,, četla jsem vaše příspěvky o nitroblokových kočenkách a moc Vám za to dík. Vždycky jsem z toho měla ohromnou radost... Já spíš mluvila o těch lidech kteří opravdu prokazatelně peníze mají, domů si pořídí kočičku ale pak je jim pomalu líto koupit i to nejlevnější krmivo, a fňukají kolik toho sežere. To mě pak opravdu štve.. ale jinak vím a sama taky nakupuju levná krmiva protože kromě svých vlastních dvou kočin, a třech hafanů, obstarávám 4 toulavky,,,,,, a musím koukat hlavně na to aby toho bylo dost a neměli hlad. Neb normálně pracující člověk, zas těch volných financí nemá až tolik.
Ještě jednou díky za vnitroblokovy :-)
(bez názvu) (2006-06-28 15:42:11, Dagmar) Odpovědět
V živoitě bych nenechávala odebírat krev zdravému kočičákovi kvůli prevenci. Zažívám to u kočky, která dlouhodobě bere léky na epilepsii a je mi jí líto, když vidím, jak trpí. Nechápu tedy proč zbytečně týrat zdravého jedince.
Také krmím kapsičkami Whiskas a granulemi Friskies a kočky jsou v dobré kondici. Dražší krmivo nekupuji z důvodu, aby zbyly peníze i na venkovní kočičky. I ty jsou po výše zmíněných krmivech v dobré kondici.
Pamatuji u babičky 16 letou kočku, která byla zásadně krmena mlékem s rohlíkem, občas maso a hlavně vývary z masa. byla čilá do posledních dní a nevypadal, že by strádala.
Nedávno koloval mejl, který gratuloval nám starším, že jsme přežili. Neměli jsme totiž takového vymoženosti jako mají nynější děti, ale byli jsme zdravější, jak tělesně tak duševně. To znamená, že nic se nemá přehánět. A to platí i pro naše kočindy.
Je ale pravda,když loni touhle dobou (2006-06-28 15:51:53, Jana) Odpovědět
se "nuselská"smečka narodila,tak jsme taky "zasponzorovali"při kojení Hill's krmivo,aby se mámy dostali do do dobré kondice,měli dostatek mléka a
trošku se "vykrmily"před kastrací,která je čekala a kterou poté zvládli naprosto bez problému.
Myslím, (2006-06-28 20:02:47, Jana Bu.) Odpovědět
že někdy není špatné udělat preventivně rozbor krve - já to svému 12tiletému kocourovi udělala, abych věděla, jestli má správné hodnoty a nechystá se nějaká "zrada" - ledviny, játra atd. Když to vet umí a člověk při tom kocoura správně drží, tak to není nic strašného. A já vím, že nemusím nasadit dietu atd. Někdy, když se nemoc projeví i vizualně (zvracení, nechutenství atd), je už pozdě.
(bez názvu) (2006-06-29 09:10:11, Dagmar) Odpovědět
Myslím, že náš vet, odebírat krev umí a naší číču není ani třeba držet. Přesto kdybyste ji viděla, jak se celá při tom klepe a krev se z ní musí doslova ždímat. Dávám tedy raději dělat rozbor moče, kterou dávají dobrovolně :o)!
Pro naše kočičáky je totiž návštěva veta trauma, proto jsem se rozhodla na očkování ho pozvat domů. Stejně se ten největší kočičák počůral strachy.
Ale jo, to je jasné, (2006-06-29 09:50:09, Jana Bu.) Odpovědět
já tím jen reagovala na to "v životě bych nenechávala" - prostě si myslím, že jednou za cca dva roky u starších či jinak "problematických" jedinců je odběr krve menší zlo než léčení už rozvinuté choroby. Jinak plně chápu a znám, že kočky to neocení :)
(bez názvu) (2006-06-30 14:31:26, Bára) Odpovědět
Na 100% souhlasím. A nejhorší je, že i když už nejaká choroba je, člověk nemusí natrefit na toho správného veta nebo ho najde, až když je pozdě - což se mi bohužel přihodilo:(((
(bez názvu) (2006-06-28 15:58:52, Lu) Odpovědět
A jak konkrétně ke smrti kocourka přispělo krmení kapsičkami? Kočky, zejména starší, totiž obecně mají sklon k ledvinové nedostatečnosti a je to asi nejčastější příčina úmrtí domácích koček. Navíc kastrované kočky, hlavně kocouři, mohou mít v důsledku hormonálních změn po kastraci sklon ke zvýšení pH organismu a tím ke vzniku struvitových močových kamenů a písku. Kocouři díky tomu, že mají užší močovou trubici, více trpí záněty močových cest, protože písek nemůže tak lehce odcházet. Řešením je okyselování organismu, většinou speciální dietou. Ale ne všechny kočky tyhle potíže mají a pokud je pH moči normální, může být tahle dieta dokonce nebezpečná, protože se pak v důsledku přílišného okyselení mohou začít tvořit naopak oxalátové močové kameny. Potíže a důsledky jsou stejné. Takže specielní dietu ano, ale jen těm, které to potřebují. Ne zdravým kočkám.
Dobrou prevencí je hlavně dostatek tekutin, s tím mají problém hlavně kočky krmené suchou stravou. A taky, jak bylo řečeno, udržení normální váhy a dostatek pohybu.
Krásně a srozumitelně napsáno, (2006-06-28 16:19:34, Jana) Odpovědět
prostě člověku dělá někdy
potíž "odtrhnout"se od ledničky a začít se "hýbat",tak domácí/spíše/
čistě bytové kočky asi mají stejný problém.U speciálních diet to platí na 100%,pouze u koček,které jí potřebují a musí být pod kontrolou.Bohužel,se někdy vet.snaží "udat" svým klientům
i to co nepotřebují.
(bez názvu) (2006-06-30 14:27:45, Bára) Odpovědět
Ptže kapsičky obsahují nejen sůl, ale i barviva a dochucovadla a vůbec látky, které zbytečně zatěžují organismus:(
Platnost akce (2009-03-19 10:25:35, Šárka) Odpovědět
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, zda tato akce stále platí a zda ve Whiskas klubu uznají i kódy z německých výrobků.
Děkuji,
Šárka
Bohužel ne (2009-03-19 10:56:30, Zuzad) Odpovědět
Šárko, Whiskas klub v původní podobě definitivně skončil, takže whiskas kódy, a to jakékoliv, už bohužel nikde neudáte. Škoda, že to bylo zrušeno, byla to dobrá možnost, jak si mohly útulky alespoň malinko přilepšit.
Platnost akce (2009-03-19 11:35:53, Šárka) Odpovědět
Tak to mě mrzí, už jsem to vyhlásila v práci, pár lidí se chtělo přidat: -(
Díky za zprávu, kdyby se něco podobného objevilo,dejte prosím vědět. je to vážně škoda.
Barevná legenda komentářů:
maximálně 2 dny staré, maximálně týden staré a starší;aktuálně vybraný komentář
|
|
|